New York Loves Me – The T-shirt

Just DIY_

Που λες, ο Κώστας κάνει custom t-shirts για φίλους και γνωστούς εδώ και πολλά χρόνια. Έχει γίνει perfectionist με τη φάση και κάνει πραγματικά φοβερά πράγματα. Βέβαια ήταν άσημος τόσα χρόνια, και μόλις είδα το ταλέντο του, του είπα ότι θα τον κάνω διάσημο. Μπααα…θα τον εκμεταλλευτώ βασικά και μετά θα τον πετάξω σα στυμένη λεμονόκουπα. Μουχχαχαχα. Σατάνικ.

Έλα, τέρμα με τη βλακεία μου. Πάμε να δούμε τι κάναμε στο παλιό μου I love NY t-shirt.

Για αρχή, το έκοψα. Ήταν πολύ αγορίστικο ρε παιδί μου, πολύ στενό στο λαιμό και δεν μου άρεσε. Βασικά δεν το φορούσα. Οπότε, είπα πρώτα κόψιμο και μετά ένα στένσιλ που να λέει ότι ρε παιδάκι μου, και η Νέα Υόρκη με αγαπάει. Γιατί δηλαδή; Μια χαρά παιδί είμαι. 🙂

DSC_0703DSC_0706DSC_0708DSC_0709

 

Είδες; Πολύ απλό; Δες τα σημάδια που έκανα πιο πάνω, πάρε ένα ψαλίδι και προχώρα στο έγκλημα. ΚΑΤΩ ΣΤΑ T-SHIRT ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 206 επιπλέον λέξεις